Viewing entries in
VIEŠASIS TRANSPORTAS

VIEŠOJO TRANSPORTO VIZIJA

3 Comments

VIEŠOJO TRANSPORTO VIZIJA

KONKURSO BŪDU Į 14, 18, 27, 31, 67, 115 MARŠRUTUS ĮLEISTI PRIVAČIUS VEŽĖJUS SU VILNIEČIO KORTELE IR LENGVATOMIS

DSC_7588.JPG

Rezultatas – 1 km pervėžimo kaina sumažės nuo 1,87 Eur iki 1,40 Eur. Mažos talpos autobusai važiuos dažniau ir greičiau. Nauji autobusai vežėjo sąskaita. 

INTEGRUOTI GELEŽINKELĮ Į VILNIEČIO KORTELĘ

Capture2.PNG

N. Vilnią per 10-12 minučių galima pasiekti traukiniu, deja dėl nereguliaraus grafiko ir vieningos bilietų sistemos nebuvimo keleivių srautai yra labai maži. Seniūnijos teritorijoje yra 3 sustojimai: Pavilnys, N. Vilnia ir El. tr. depas. Integravus į Vilniečio kortelę galimybę miesto teritorijoje važiuoti traukiniu padidėtų stočių prieigų patrauklumas. Ateity, jei bus įgyvendinamas LFF futbolo komplekso projektas svarstyti papildomo sustojimo įrengimo galimybes. Prieš 4 metus buvo vykdoma apklausa "Ar važiuotumėte traukiniu iš Naujosios Vilnios į Vilniaus g. st. jei galiotų tie patys vienkartiniai ir mėnesiniai bilietai kaip ir autobusuose, o 14 ir 67 autobusų grafikai būtų suderinti su traukinių grafiku?".  69,1 proc. respondentų pradėtų naudotis geležinkeliais.

AKTYVIAM MIESTO GYVENIMUI REIKIA SUGRĄŽINTI NAKTINIUS MARŠRUTUS

PAPILDOMŲ STOTELIŲ, ĮVAŽŲ ĮRENGIMAS, TINKLO PLĖTRA NAUJUOSE KVARTALUOSE, LINKSMOJOJE G.

3 Comments

Dviračių laikikliai 31 ir 27 autobusams

Comment

Dviračių laikikliai 31 ir 27 autobusams

Prieš keletą savaičių gavome puikų pasiūlymą iš Pavilnio gyventojo. Jis siūlo Pavilnio ir Naujosios Vilnios autobusams pritaisyti laikiklius dviračiams. Tokiu būdu autobusas galėtų su savimi gabenti 2-3 dviračius. Ši idėja puiki keliais aspektais. Pirmiausia Juodasis kelias, Ribiškių Didžioji gatvė bei Džiaugsmo gatvė labai pavojingos dviratininkams. Automobiliai lekia dideliu greičiu, šalikelės siauros ir dengtos grubiu žvyru ar mažais akmenimis. Keliai prastai apšviesti. Taip pat Pavilnio ir Naujosios Vilnios apylinkės gana kalvotos. Neretai norint grįžti namo tenka užvažiuoti į solidžią kalvą ir nevisiems tai paprasta užduotis. Galimybė saugiai ir legaliai vežtis dviratį autobusu gerokai palengvintų dviračių mėgėjų bėdas, taip pat atvertų naujas  transporto galimybes paaugliams ar sveikiau gyventi norintiems žmonėms. Panašaus tipo laikikliai naudojami nė viename kalnuotame mieste ir būtų puikus sprendimas teritorijoms, kuriose dviračių takus įrengti trūksta lėšų. 

Daugiau apie laikiklius ir kaip jais naudotis šiame video:

Comment