Viewing entries in
KELIAI

SAUGAUS EISMO, GATVIŲ INFRASTRUKTŪROS, POILSIO INFRASTRUKTŪROS IDĖJOS, PROBLEMOS IR JŲ SPRENDIMO BŪDAI

8 Comments

SAUGAUS EISMO, GATVIŲ INFRASTRUKTŪROS, POILSIO INFRASTRUKTŪROS IDĖJOS, PROBLEMOS IR JŲ SPRENDIMO BŪDAI

INFRASTRUKTŪROS PROBLEMOS

Žemėlapis sudarytas pagal gyventojų nužymėtas problemas, idėjas, pasiūlymus.

Turi būti atliekama eismo saugumo priemonių (atitvarų, ženklų, ženklinimo ir kitų) atitikmens patikra, sukurtas jų gerinimo planas, įdiegta eismo saugumo priemonių priežiūros praktika. Būtina labiau rūpintis pėsčiųjų saugumu (perėjų matomumu, pėsčiųjų atitvarais, segmentinėmis tvoromis, ypač nesaugių perėjų perkėlimas po važiuojamąja dalimi arba virš jos), aktyvinti kovą su greičio viršijimu.

8 Comments

N. VILNIOS GATVĖS

1 Comment

N. VILNIOS GATVĖS

Linksmoji g.

LINKSMOSIOS G. PRATĘSIMAS IKI PERGALĖS G.

Ši atkarpa jau daug dešimtmečių pažymėta Vilniaus vystymosi plane, tačiau niekada nebuvo imtasi priemonių ją nutiesti. O jos nebuvimas labai apsunkina pateikimą į čia pastatytus ir statomus daugiabučius ir gyvenamuosius namus. 

G. ŽEMKALNIO G. PRATĘSIMAS IKI PRAMONĖS G.

Žemkalnio g.

Gatvė numatyta bendruoju Vilniaus miesto planu. Pirmu etapu galima būtų pratęsti gatvę iki A. Kojelavičiaus gatvės. Ši jungtis pagerintų susisiekimą, nukrautų A. Kojelavičiaus gatvę, šalia būsimos gatvės suformuoti sklypai vienbučių gyvenamųjų namų statybai, todėl gatvės atsiradimas neišvengiamas. Kitu etapu galima sutvarkyti esamas pervažas per geležinkelį bei panaudoti esamą Arimų gatvės dalį tarp geležinkelio atšakų. Šiuo metu yra tik viena pervaža po geležinkeliu - Šiaurės g., todėl šiaurinė N. Vilnios dalis yra nepatogiai atskirta nuo pietinės dalies.

APLEISTOS POŽEMINĖS PERĖJOS S. BATORO G. PRIE PILIAVIETĖS SUTVARKYMAS

Čia po Stepono Batoro g. įrengta požeminė pėsčiųjų perėja apleista, nėra lietaus nuvedimo, auga krūmai, mėtosi atlūžę betono blokai. Reikia sutvarkyti, įrengti apšvietimą ir pėsčiųjų takus iki jos, kad būtų galima panaikinti šalia esančią nesaugią antžeminę pėsčiųjų perėją. Taip pat tikslinga perkelti Lelijų stotelę į šalia padarytas įvažas autobusams.

GYVENTOJŲ SUKURTAS FACEBOOK PUSLAPIS SKIRTAS NV GATVIŲ PROBLEMOMS:

www.facebook.com/Kelioduobe

KITOS LOKALINĖS PROBLEMOS:

1 Comment

PAVILNIO GATVIŲ TVARKYMO PRIORITETAI

Comment

PAVILNIO GATVIŲ TVARKYMO PRIORITETAI

Šiuo metu Pavilnyje yra nemažai opių problemų gatvių infrastruktūroje. Daugybė gatvių neasfaltuotos, šiltu metu laiku keliai labai dulka. Po lietaus žvyruotose gatvėse labai greitai išsimuša gilios duobės, kurios itin gadina automobilių važiuokles. Duobės sunkiai apeinamos ir pėstiesiems. Beveik visur trūksta tvarkingų šaligatvių.
Tačiau kelios problemos ypatingai opios. Šiuo metu itin skubus ir būtinas 100 m atkarpos P.B. Šivickio gatvėje pratęsimas nuo SB "Mikronas" iki Juodojo kelio. Ši gatvė labai svarbi Pavilnio Sodų arterija. Joje nuolatinis intensyvus eismas. Kelio pratęsimas paskirstytų eismo apkrovą ir sumažintų eismą Tolimojoje ir Garsiojoje gatvėse. Be to tokiu būdu būtų sutvarkytas pėsčiųjų priėjimas prie autobusų stotelės, kuri yra Juodajame kelyje (šiuo metu takelis labai nedidelis, nuolat užliejamas).

Visą gatvę būtina skubiai apšviesti, nes kelio apkrova didelė, o pėstieji vaikšto absoliučioje tamsoje. 
Kita opi problema - didėjanti eismo apkrova Juodojo kelio ir Gurių gatvės sankirtoje. Piko metu susidaro didelės eilės norinčių sukti į Gurių gatvę ir patekti į Minsko plentą. Šią transporto žaizdą paprastai išspręstų minimos sankryžos praplatinimas ir papildomos juostos įrengimas. 

Comment

ŠALIGATVIAI, DVIRATININKŲ JUOSTOS IR KELIAI

5 Comments

ŠALIGATVIAI, DVIRATININKŲ JUOSTOS IR KELIAI

Šiuo metu Naujojoje Vilnioje ir Pavilnyje kyla nemažai nepatogumų su gatvėmis. Kai kurios jų dalinai, o dalis iš viso nėra pritaikyta žmonių judėjimui pėsčiomis ar dviračiu.

Tokia situacija turi įtakos tiek žmonių saugumui, tiek ir sveikatai. Žmonės tokiose teritorijose renkasi kelionę automobiliais. Mašinomis keliaujantys žmonės daug rečiau pastebi spręstinas problemas aplinkinėse teritorijose, o šalia važiuojančių mašinų retai kada norisi, ar yra saugu keliauti kitokiomis transporto priemonėmis. Tarkim važinėti riedučiais, dviračiais, bėgioti ar vaikščioti pėsčiomis ir kt. 

Pasaulinėje praktikoje yra gausybė pavyzdžių kaip galima ir visiškai siauras gatves paversti gyvomis, jaukiomis ir maloniomis judėjimui ne tik automobiliu.

-------------

Paspaudus ant šios nuorodos galima pamatyti daugybę galimų gatvių pjūvių. Ne visi variantai visur tinka, tačiau aiškiai pasirinkus sprendimą galima sukurti malonios gatvės įspūdį.

Pastaba: skaičius su ' - pėdų simboliu (pvz.: 12') reikia dalinti iš 3.2808, tuomet bus gaunama apytikslė reikšmė metrais. Pvz.: 12' ~ 3,66 m

-------------

Pamatavus konkrečios gatvės plotį galima nesunkiai rasti priimtiniausią gatvės variantą. 

5 Comments